loading...
رایانه کمک
آخرین ارسال های انجمن
Mohandes Hassan بازدید : 462 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه کتاب های آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر ICDL

آی سی دی ال (ICDL)، گواهینامه ای است بین المللی که دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با رایانه را دارد. آی سی دی ال دارای دو سطح است و مدرک آن در سراسر جهان اعتبار دارد. یادگیری آی سی دی ال بسیار آسان می باشد و فقط نیاز به شناخت نرم افزاری و سخت افزاری رایانه دارد.

Mohandes Hassan بازدید : 167 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب خود آموز طراحی و ساخت پوسته وردپرس به زبان فارسی

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc-Help2 با کتاب خود آموز طراحی و ساخت پوسته وردپرس به زبان فارسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . با توجه به کمبود مطالب و مرجع کامل در مورد طراحی پوسته های استاندارد وردپرس در وب فارسی , تصمیم گرفتیم تا این کتاب آموزشی رو در اختیار شما دوستان قرار داده تا با بهره گیری از آن بتوانید پوسته های حرفه ای و در عین حال استاندارد برای وردپرس طراحی کنید . این کتاب مناسب افرادی است که آشنایی خوبی با مباحث طراحی وب داشته و قصد دارند وارد دنیای طراحی پوسته برای سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس شوند . در این کتاب آموزشی یازده درس مختلف خواهیم داشت و هدف یادگیری روش ساخت پوسته های غنی و به روز برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است . به تمامی نکاتی که برای تبدیل شدن شما به یک توسعه دهنده ی پوسته های وردپرس نیاز باشد در این کتاب قدم به قدم و از ابتدا خواهیم پرداخت . شما می دانلود کتاب خود آموز طراحی و ساخت پوسته وردپرس به زبان فارسی رو از وب سایت Pc-Help2 به طور مستقیم دانلود نمائید.

Mohandes Hassan بازدید : 185 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش طراحی سایت با HTML5 & CSS3 استاندارد روز به زبان انگلیسی

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc_help2 با کتاب آموزش طراحی سایت با HTML5 & CSS3 به زبان انگلیسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . در این کتاب با تکنیک ها و اصول استاندارد زبان HTML و CSS به طور کامل آشنا خواهید شد . این کتاب منبع بسیار مفیدی برای علاقه مندان به طراحی سایت و فراگیری تکنیک های جدید روز می باشد . نویسنده این کتاب آقای Brain Hogan می باشد که در 272 صفحه این منبع مفید رو برای علاقه مندان تهیه کرده است . زبان این کتاب نیز انگلیسیست اما به طور کامل شیوا و با بیانی ساده توضیح داده شده است . شما می توانید کتاب آموزش طراحی سایت با HTML5 & CSS3 به زبان انگلیسی رو از وب سایت Pc_help2 به طور مستقیم دانلود نمائید.

Mohandes Hassan بازدید : 148 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc-Help2 با کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید نوشته مهرداد جاویدی و شهرام رامشت ، با ارائه توضیحات کامل به همراه تصاویر مربوطه ، به شما برنامه نویسی اندروید را از صفر آموزش میدهد . نرم افزارهای جانبی اندرویدی با استفاده از زبان جاوا نوشته می‌شوند و برای ارتباط با لایه‌های زیرین سیستم عامل می‌توانند از کتابخانه‌های جاوایی اندروید استفاده کنند.برای برنامه نویسی اندروید،فقط نیاز به یک کامپیوتر دارید که برنامه SDK و یک ایمولاتور موبایل را بر روی آن نصب کنید و کار را شروع کنید . شما می توانید کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی رو از وب سایتPc-Help 2  به طور مستقیم دانلود نمائید.

Mohandes Hassan بازدید : 521 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

 


با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc-Help2 با کتاب آموزش مجازی سازی VMware WorkStation 10 به زبان فارسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . VMware نرم افزار قدرتمند ماشین مجازی، طراحی شده برای توسعه دهندگان نرم افزارها و مدیران سیستم و كسانی است كه می خواهند در ساختار نرم افزاری شان تغییرات اساسی بدهند، نرم افزار تست كنند و خلاصه هر كاری كه فكرش را بكنید . این نرم افزار با هزاران کاربر در سرار جهان کارایی را در آفریدن نرم افزار ها بهبود می بخشد , هزینه ها را کاهش می دهد , نرمش و انعطاف پذیری را بالا می برد و راه امن تری برای پاسخ گرفتن از برنامه ها را در دسترس ما می گذارد . VMware جز ساده کردن پردازش می تواند گسترش , تست نرم افزار و شتاب دادن به گسترش برنامه های کاربردی , سازگاری برنامه های کاربردی و پیاده سازی عملی فرستادن از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر را بیمه کند و توانایی آزمایش این که آیا این جابجایی و جایگزینی سیستم عامل , زیانی برای شبکه یا دیگر نرم افزار های کاربردی در حال کار دارد یا خیر را نمایان می سازد . شما می توانید کتاب آموزش مجازی سازی VMware WorkStation 10 به زبان فارسی رو از وب سایت Pc-Help2 به طور مستقیم دانلود نمائید .

Mohandes Hassan بازدید : 1355 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

 

 

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc-Help2 با کتاب آموزش نرم افزار SCCM 2012 به زبان فارسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . SCCM 2012 يک ابزار قدرتمند براي کاهش هزينه ها با ارائه مديريت موثر بر روی کلاينت هاست. مهمترین هدف از ارائه این ابزارها مدیریت متمرکز شبکه های کامپیوتری در هر سطح و اندازه ای می باشد. با استفاده از این سرویس ها شما می توانید مدیریت کاملا متمرکز و قابل انعطافی بر روی ساختار کامپیوتری خود داشته باشید. به راحتی می توانید سرورها و کلاینت های خود را مدیریت کنید. گسترش سرویس های مبتنی Cloud این ابزار ها بهترین تجربه را در مدیریت به شما خواهند داد. بوسیله این سرویس ها شما می توانید مرکز داده خود را به صورت کامل مدیریت و نگهداری کنید. شما می توانید مدیریت و امنیت کاربران خود را تامین کنید . شما می توانید کتاب آموزش نرم افزار SCCM 2012 به زبان فارسی رو از وب سایت Pc-Help2 دانلود نمائید .

Mohandes Hassan بازدید : 920 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش نصب و پیکربندی شیرپوینت 2013 Share Point به زبان فارسی

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc-Help2 با کتاب آموزش نصب و پیکربندی شیرپوینت 2013 Share Point به زبان فارسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . شرپوینت (SharePoint) یکی از محصولات شرکت مایکروسافت است که به عنوان یک درگاه اطلاعاتی سازمان (پُرتال) تحت وب کامل و جامع با قابلیت مدیریت اسناد، مدیریت و سفارشی‌سازی داده‌ها و قابلیت تعریف و مدیریت سایت‌های نامحدود ایجاد شده‌است . در کتاب حاضر که وب سایت کد سیتی برای شما دوستان تهیه کرده است شما بیشتر با آموزش نصب و پیکربندی SharePoint 2013 آشنا خواهید شد . شما می توانید کتاب آموزش نصب و پیکربندی شیرپوینت 2013 Share Point به زبان فارسی رو از وب سایت Pc-Help2 به طور مستقیم دانلود نمائید .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 204
  • بازدید ماه : 436
  • بازدید سال : 2,367
  • بازدید کلی : 44,041