loading...
رایانه کمک
آخرین ارسال های انجمن
Mohandes Hassan بازدید : 1876 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (1)
دانلود Batman: Arkham Origins - بازی بتمن: آرخام اورجین
(92/10/20) تغییرات:

DLC با نام Batman Arkham Origins Initiation اضافه شد.

Batman: Arkham Origins نام عنوان زیبا و دوست داشتنی و پرطرفدارمی باشد که توسط Warner Bros منتشر شده است گیم پلی عالی بازی در کنار گرافیک چشم نواز آن (به لطف موتور گرافیکی نسخه ی بهینه شده ی موتور گرافیکی Unreal Engine3) باعث شده که گیمر های زیادی به این سری بازی روی بیاورند. داستان بازی Batman: Arkham Origins چندین سال قبل از وقایع Arkham Asylum خواهد بود و در شب کریسمس اتفاق می افتد جایی که Black Mask به دنبال کشتن بتمن است و بتمن جوان باید بفهمد که چرا Black Mask قصد انجام چنین کاری را دارد..

Mohandes Hassan بازدید : 242 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Moorhuhn/Crazy Chicken Tales - بازی جوجه دیوانه، افسانه ها

در بازی Crazy Chicken Tales بار دیگر در یک ماجراجویی هیجان انگیز به شخصیت دوست داشتنی جوجه دیوانه ملحق شوید.
مورهان و دوستانش یک نقشه گنج پیدا کرده اند و تصمیم دارند قلعه ای را که گنج در آن قرار دارد را بیابند. شما نیز می توانید به آن ها بپوندید و شجاعت خود را در مقابله با تله های مرگبار، عبور از جنگل های مرموز، کوهستان ها، دریا و ... محک بزنید. هر کدام از مراحل بازی تجربه جدیدی برای شما به دنبال خواهد داشت بعنوان مثال هنگام عبور از دریا سوار بر لاک پشت شناگر می شوید، با کوسه ها، تمساح ها و دیگر موجودات دریایی مبارزه می کنید و در کوهستان با عبور از روی یخ ها باید مراقب موجوداتی همچون خرس قطبی باشید و گوزن سواری کنید. در طول مسیر باید مراقب باشید تا سکه ها و جوایزی که قدرت های شما را افزایش می دهند را از دست ندهید.

Mohandes Hassan بازدید : 470 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Metal Gear Rising: Revengeance 2014 - بازی متال گیر 2014
(92/10/21) تغییرات:

نسخه فشرده شده BlackBox اضافه شد.

بازی انحصاری کنسولی کونامی پس از مدتها نرمش نشان داد و نسخه جدید بازی محبوب و پرطرفدار جهانی چرخ دنده اهنی را با گرافیکی بی نظیر برای کامپیوتر منتشر ساخت و هواداران جهانی خود را به شوک فرو برد..بازی Metal Gear Rising Revengeance توسط plantinum game ساخته وناشر بازی شرکت محبوب konami است. داستان بازی ۴ سال پس از بازی متال گیر سالید ۴ اتفاق می افتد زمانی که سیستم های کنترلی که رفتار های ساکنان کره زمین را در زیرنظر داشتند از بین رفته اند فناوری (syborg) به دست مجموعه های مختلفی افتاده وحالاشرکت های نظامی از فناوری سایبرگ برای تجهیز نیرو هایشان استفاده میکنند و با وجود این سلاح ها امنیت جهان به هم ریخته است ودر گوشه و کنارجهان درگیری هایی شکل میگیرد و رایدن هم که حالا یکی از نینجا های سایبرگی است در بیشتر عملیات های ضد تروریستی حضور دارد. در رایزینگ بدن سایبرگی رایدن بسیار پیشرفته تر وبهتر از قبل شده است یکی از مکانیک های خوب ومحبوب رایزینگ (blod mode)است که بهترین مکانیک گیم پلی بازی است در این حالت زمان اهسته میشود و بازیکننده مسیر برش شمشیر رامشخص میکند. مکانیک دیگر رایزینگ (zon-datsu) است زمانی که دشمن در حال مردن است و جان ان در حال تمام شدن است اگر بازی را در حالت(blod mode) قرار دهیم قسمتی از بدن دشمن با مربع قرمز رنگ نشان داده میشودکه اگرمسیر برش شمشیر را از این مربع عبور دهیم رایدن میتواند بدن دشمن را ۲ نیم کند ویک فیتالتی درست حسابی به او بزند.

Mohandes Hassan بازدید : 330 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
دانلود 39 فونت فارسی استانداردسازی شده توسط شورای عالی اطلاع‌رسانی - 39 Standardized Persian Fonts by SCICT
به گزارش واحد ارتباطات دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، فونت‌های فارسی اغلب در انطباق با استانداردهای ملی و بین‌المللی و همچنین از نظر قواعد زیباشناختی، کاستی‌های بسیاری دارند. از این رو کارگروه خط و زبان فارسی در محیط رایانه‌ای دبیرخانه شورای عالی اطلاع‌رسانی، اصلاح و استاندارسازی 39 خانواده فونت فارسی را در دستور کار خود قرار داد.
Mohandes Hassan بازدید : 239 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)

 

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.

Mohandes Hassan بازدید : 228 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Pluralsight WCF Design Concepts - آموزش مفاهیم طراحی برنامه های کاربردی WCF

WCF (مخفف Windows Communication Foundation) ابزاری است که اغلب برای توسعه و پیاده سازی برنامه های کاربردی سرویس گرا (service-oriented architecture) مورد استفاده قرار می گیرد. معماری سرویس‌گرا SOA) رهیافتی‌ست برای ساخت سامانه‌های توزیع‌شده که کارکردهای نرم‌افزاری را در قالب سرویس ارائه می‌کند. WCF فرایند توسعه نرم‌افزار های در ارتباط با هم را تسهیل می کند و گونه های مختلفی از توسعه نرم افزارهای توزیع شده را با مهیا ساختن معماری‌ای لایه ای در اختیار می گذارد. این تکنولوژی به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که راهکارهایی امن، قابل اطمینان و مبتنی بر تراکنش را تولید نمایند که می توانند بین پلتفرم های مختلف استفاده شوند و قابلیت اتصال و استفاده از سرمایه گذاری های فعلی سازمان ها را دارند.
در دوره آموزشی Pluralsight WCF Design Concepts شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این تکنولوژی کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

Mohandes Hassan بازدید : 242 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
دانلود GRID 2 PS3, XBOX 360 - بازی گرید 2 برای پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360

 

(92/10/19) تغییرات:

نسخه ایکس باکس 360 اضافه شد!

در یک اتومبیل Mercedes SL65 AMG نشسته ایم و منتظر هستیم که شمارش معکوس به پایان برسد و وارد مسابقه شویم. در یک بعدازظهر گرم در شیکاگو و مکان های بسیار زیبای شهر Windy که نظر شما را به خودشان جلب می کنند. شمارش معکوس به پایان می رسد و گاز را فشار می دهیم تا مسابقه ای که Circuit دو دوری است را پشت سر بگذاریم. در GRID 2 با جزئیات گرافیکی بسیار خیره کننده ای مواجه می شوید. سرعت اتومبیل شما باعث می شود که روزنامه هایی که مردم در اطرف مسیر مسابقه پخش کرده اند، به هوا بروند! درخت ها به شکل بسیار زیبایی طراحی شده اند و می توانید تکان خوردن برگ های آن ها را نیز مشاهده کنید.
وقتی در حال مسابقه دادن هستید، محیط حواس شما را پرت می کند و به سمت خودش می برد. تیم هنری در این بازی فوق العاده کار کرده اند و هدف آن ها این بوده که گرافیک را تا اندازه زیادی به فیلم هایی که از این مسابقات تهیه می شوند، تبدیل کنند.

Mohandes Hassan بازدید : 755 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Counter Strike: Global Offensive - بازی گروه ضربت: حمله نهایی

در این CS چیزی مانند Aim Assists یا چیزهای دیگر وجود ندارد. حتی دیگر این موضوع که چه کسی در این بازی از دیگری بهتر بازی می کند هم معنا ندارد. این بازی قرار است یک سرگرمی خالص باشد تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. Global Offensive در کنار اینکه برای PC عرضه می شود، قرار است برای کنسول ها نیز راهی بازار شود. اما کسانی که کنسول Xbox داشته اند، با این بازی بیشتر آشنا هستند، چرا که یک نسخه از این سری برای Xbox نیز عرضه شده بود. همین موضوع باعث شده که نسخه Xbox Live این بازی نمایش بهتری از خودش داشته باشد و بازیکنان نیز از آن استقبال بیشتری کنند. کلیت این بازی برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند. هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند.

Mohandes Hassan بازدید : 205 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Terrafarmers - بازی مزرعه داری در کهکشان ها

در بازی Terrafarmers می توانید از تکنولوژی های پیشرفته برای احیای بیابان های بی ثمری که در سیاره های دیگر وجود دارند، استفاده کنید.
شما می توانید تنها با چند کلیک ماوس جان تازه ای به حیات وحش سیارات دیگر ببخشید و از موجودات وحشی و شگفت انگیزی که با پرورش گل و گیاه در آن سرزمین ها پدیدار می شوند، مراقبت کنید. گیم پلی هیجان انگیز مدیریت زمان، موجودات جالب، تصاویر خیره کننده و ... تنها برخی از ویژگی های این بازی بشمار می روند.

Mohandes Hassan بازدید : 467 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
دانلود EuroTalk Interactive - Talk More! French - فیلم آموزش زبان فرانسه

در ایران زبان فرانسه بعداز انگلیسی دومین زبان محبوب است. تاریخچه ی زبان فرانسه در ایران به دوران مشروطه بازمی‌گردد. در زمان قاجار بسیاری از رجال سیاسی برای ادامه تحصیل به فرانسه می‌رفتند که از همان زمان بسیاری از واژه‌های فرانسوی ازطریق قوانین حقوقی وارد ایران شد و امروزه نیز در زبان فارسی بسیاری از این کلمات استفاده می‌شود و گاهی این کلمات به قدری در زبان فارسی استفاده شده‌است که بسیاری از افراد نمی‌دانند که این واژگان فرانسوی هستند. از جمله می توان به کلماتی همچون: دوش (حمام)،کروات، مغازه، فامیل، کادو، شوفر، آسانسور، کودتا، رفوزه، پاساژ، ماساژ، مونتاژ، کتلت، املت، توالت، آژانس، اورژانس، مانتو، پالتو، مرسی اشاره کرد.
فیلم های آموزشی یوروTalk Talk More! French زبان فرانسه را از مبتدی ترین سطح آن که شامل آموزش الفبای فرانسه است به شما آموزش می دهد.

Mohandes Hassan بازدید : 453 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
دانلود WeChat - نرم افزار موبایل چت نوشتاری، صوتی و تصویری

(92/10/17) تغییرات:

به روز شدن نسخه اندروید (نسخه 5.1)

WeChat نرم افزاری قدرتمند با بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر دنیا است. تماس صوتی و تصویری رایگان با کیفیت HD، ارتباط شبیه به بی سیم، گفتگوی دو نفره و چند نفره آنلاین، جستجو افراد با روشهای مختلف مکان، تکان دادن گوشی، نام و دفترچه تلفن، QR Code شخصی برای هر فرد و بسیاری دیگر از ویژگی های این برنامه می باشد.

Mohandes Hassan بازدید : 203 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
دانلود TuneUp Utilities 2014 v14.0.1000.221 - نرم افزاری سودمند جهت بهینه سازی ویندوز

Tune Up Utilities نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شركت Tune-Up است، كه در زمینه بهینه سازی ویندوز و افزایش بازدهی آن، طراحی و عرضه شده است. این نرم افزار قادر است با بهینه سازی ویندوز، بازدهی كامپیوتر شما را افزایش داده، مشكلات آن را حل كرده و كمك شایانی به شما در سفارشی سازی ویندوز كند.
Tune-Up Utilities پكیج كاملی از مجموعه نرم افزار های بهینه ساز شامل System Optimization Configuration ،Cleanup و maintenance است كه به شما در افزایش كارایی های سیستم، پاكیزه نگاه داشتن آن و حل مشكلات مختلف كمك می كند.

Mohandes Hassan بازدید : 284 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Enterprise Architect v9.0.0.908 - نرم افزار طراحی نمودارهای UML در فرآیند تولید نرم افزار

Enterprise Architect نرم افزاری مناسب برای تیم های تولید و توسعه نرم افزار است که با پشتیبانی از UML 2.1 و به همراه محیط کاربری ویژوال و کاربر پسند و کارایی فوق العاده بالا، به اجرای فرآیند مدلسازی در مهندسی نرم افزار کمک می کند. علاوه بر این Enterprise Architect از کدهای مهندسی معکوس و استفاده از کد منبع زبان های پرکاربرد مانند C++, C#, Java, Delphi, VB.Net, Visual Basic و PHP برای دستیابی به مدل اولیه توسعه برنامه فعلی نیز پشتیبانی می کند. پشتیبانی از CORBA و همچنین Python، به همراه نحو برجسته، ویرایشگر کد، امکان یکپارچه شدن (integration) با انواع محیط‌ های برنامه نویسی(IDE)، امکان بررسی همزمان کدها و مدل در یک محیط، سرعت عملیات طراحی و کد نویسی را بسیار بالا می‌برد و از جابجایی بین محیط های طراحی و کدنویسی جلوگیری می ‌نماید.

Mohandes Hassan بازدید : 147 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Sony Ericsson PC Companion v2.10.181 - نرم افزار مدیریت گوشی های سونی اریکسون

سونی اریکسون یکی از شرکت های معروف و شناخته شده در سطح جهان در زمینه ساخت گوشی با کیفیت و امکانات است که یکی از رقبای سرسخت نوکیا است این شرکت برای گوشی های جدید خود یک نرم افزار فوق العاده طراحی کرده که به شما امکانات فراوانی برای مدیریت گوشی با استفاده از کامپیوترتان را خواهد داد.
Sony Ericsson PC Companion نرم افزاری است که به عنوان یک پورتال به سونی اریکسون عمل می کند و امکاناتی نظیر مدیریت فایل ها، ارسال اس ام اس، اتصال به اینترنت از طریق گوشی، بکاپ گرفتن، به روز رسانی نرم افزار گوشی موبایل، اتصالات خدمات آنلاین کاربران و پشتیبانی سونی اریکسون و راهنماهای کاربران و ... را برای کاربران خود ارائه می دهد. استفاده از این نرم افزار این امکان را برای کاربران گوش های سونی اریکسون فراهم می کند که بتوانند برنامه های کاربردی که به تازگی در دسترس قرار گرفته اند را دانلود کرده و به نرم افزار های گوشی خود اضافه کنند.

Mohandes Hassan بازدید : 215 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Renegade Ops Collection - بازی عملیات تبادل نظر

Renegade Ops Collection یکی از زیبا ترین بازی های سال در سبک اکشن می باشد که توسط SEGA تولید و بوسیله Avalanche Studios منتشر شده است. شما در این بازی دوربین را از بالا مشاهده می کنید. گیم پلی بازی به این صورت است که شما با استفاده از ماشین های جنگی به صورت تک نفره، دو نفره و آنلاین چند نفره دشمنان خود را نابود کنید. در این بازی تعداد زیادی ماشین وجود دارد که با پیشروی در بازی باید آنها را باز کنید و با استفاده از آنها خطوط دشمنان را شکسته و آنها را نابود کنید. در بخش دو نفره بازی همانند بازی های کلاسیک مانیتور به ۲ قسمت تقسیم می شود و شما می توانید بر روی یک سیستم دو نفره بازی کنید.

Mohandes Hassan بازدید : 373 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Virtua Tennis 4 - بازی شبیه ساز تنیس 4

بازی کامپیوتر Virtua Tennis 4 شبیه ساز تنیس ۴ یکی دیگر از سری بازی های شبیه ساز و ورزشی است که توسط Sumo Digital طراحی و ساخته شده و کمپانی مشهور و محبوب SEGA آن را برای پلتفرم های PC و XBox360 منتشر کرده است . این بازی در واقع یک شبیه ساز تنیس می باشد که شما می توانید در این بازی با خلق بازیکن خود در مسابقات تنیس شرکت کنید و با ستارگان این رشته مسابقه دهید . در نسخه جدید این بازی ۲۲ شخصیت مطرح دنیای حرفه ای تنیس به آن اضافه شده است و این اجازه را به شما می دهد تا در مسابقات ATP و WTA به مبارزه با یکدیگر بپردازید . وجود شخصیت های بزرگ دنیای تنیس مردان و زنان همچون رافائل نادال ، راجر فدرر ، اندی ماری ، ماریا شارپووا ، ونوس ویلیامز و افراد دیگر از ویژگی های جذاب این بازی محسوب می شود . در گرافیک بازی این نسخه , تغییرا چشمگیری اعمال شده است که می توان به محیط ورزشگاه های آن و یا چهره های بازیکنان اشاره نمود که با دقت و ظرافت خاصی طراحی شده اند . 

Mohandes Hassan بازدید : 304 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Proteus Professional v8.0 SP0 - نرم افزار طراحی و شبیه سازی مدارات الکترونیکی

Proteus Professional نرم افزاری برای طراحی خودکار مدارات الکتریکی می باشد. Proteus مجموعه ای از یک سیستم شبیه سازی مدارات بر مبنای مدل های اجزای الکتریکی در PSpice است. یکی از ویژگی های متمایز Proteus Professional امکان مدل سازی از دستگاه های قابل برنامه ریزی مانند میکروکنترلرها، میکروپروسسورها، DSP و ... می باشد. این برنامه شامل مدل هایی از اغلب قطعات الکترونیکی برای شبیه سازی های تخصصی و برمبنای استانداردهای این حوزه می باشد. می توان بیشتر حالت های مسیریابی پیشرفته در مدارات را به وسیله این نرم افزار طراحی نمود و بدین صورت قابلیت شبیه سازی micro-controller ها افزایش یافته است. در واقع Proteus Professional یکی از نرم افزار های مطرح در زمینه شبیه سازی و تست مدارات الکترونیک می باشد، شما در این نرم افزار می توانید مدار خود را مانند عمل تست کنید و بعد از رفع اشکالات احتمالی برای آن pcb طراحی نمایید.

Mohandes Hassan بازدید : 238 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)
دانلود کرک آفیس 2013 - فعال سازی و رفع محدودیت زمانی آفیس 2013
(92/4/8) تغییرات:

کرک های جدید اضافه گردید!

پس از نصب بسته نرم افزاری Office 2013 برای فعال سازی تمامی قابلیت های آفيس 2013 و همچنین رفع محدودیت زمانی 5 روزه آن شما نیاز به کرک نمودن اين برنامه داريد تا بتوانید از این نرم افزار برای مدت طولانی استفاده نماييد.
مایکروسافت در ویندوز 8 و آفیس 2013 از شیوه جدید فعال سازی استفاده نموده است که کرک کردن ویندوز را کار بسیاری دشواری برای هکرها ساخته است و هم اینک بهترین کرک منتشر شده را می توانید از پی سی دانلود دریافت نمایید.

Mohandes Hassan بازدید : 247 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Microsoft Office Professional Plus 2013 x86/x64 - نرم افزار مایکروسافت آفیس 2013
(92/3/5) تغییرات:

- آپدیت های آفیس 2013 تا تاریخ مه 2013 اضافه گردید!
- نسخه Volume Licence اضافه گردید، راهنمای فعال سازی نسخه قبلی در صفحه کرک آفیس 2013 موجود است!

بالاخره مایکروسافت جدیدترین نسخه مجموعه نرم افزار کاربردی آفیس را با نام Office 2013 (که به آفیس 15 مشهور است) را عرضه نمود.
به نظر می رسد که آفیس جدید به لحاظ بصری و لمسی بسیار کارآمد تر شده و نیز با قلم های تبلت های مبتنی بر ویندوز 8 بیش از گذشته سازگار است. امکانات اجتماعی جدید تر و نیز یکپارچگی با اسکایپ نیز از ویژگی های جدید آخرین نسخه آفیس مایکروسافت است. که در خوش بینانه ترین حالت باید بگوییم آفیس جدید ارتقا یافته است اما در مجموع تمام این ویژگی ها در حال حاضر هم از طریق سایر سرویس ها و نرم افزار روی کامپیوتر های شخصی وجود دارد. OneNote و Lync هم ویژگی های جدیدی از جمله امکان یادداشت برداری و ارتباطات تصویری آنلاین را به کابران مجموعه جدید آفیس ارائه می دهند. پشتیبانی از قلم های تبلتی فرصت هایی از قبیل نشانه گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.
در مورد اینکه آیا این مجموعه با iOS نیز سازگار خواهد بود یا خیر، باید گفت که Office 2013 امکان دسترسی به برخی از مرورگرهای وب را که روی آی پد و آی فون کار می کنند فراهم خواهد کرد. اما فقط در همین حد. هیچ حرفی درباره نسخه ای از آفیس جدید که مخصوص iOS باشد زده نشده است. اگرچه اپلیکیشن OneNote در نهایت نه تنها برای iOS بلکه حتی برای اندرویید و سیمبیان هم ارائه خواهد شد.

Mohandes Hassan بازدید : 152 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)
دانلود 3ds Max 2013 Essential Training - آموزش تری دی اس مکس 2013

۳ds Max بسته‌ای نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدل های سه بعدی، متحرک سازی و رندر می‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمند ترین برنامه های طراحی مدل های سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در عرصه گرافیک کامپیوتری (CG) است سال هاست که توسط کمپانی های میانجی متفاوت نظیر Yost , Kinetix و Discreet توسعه یافته و عاقبت دوباره به وسیله توسعه دهنده اصلی خود یعنی Autodesk خریداری شد. امکانات بسیار گسترده و کارایی به نسبت آسان و همچنین سازگاری با plugin های third-party متعدد از مزایای این نرم افزار قوی است. به طور گسترده ای در معماری ساختمان، طراحی صنعتی، ساخت بازی های کامپیوتری و پیش پردازش جلوه های ویژه استفاده می شود و بزرگ ترین قابلیت آن، امکانات خوب مدل سازی است. این نرم افزار همچنین دارای سیستم آنالیز نور indirect illumination & radiosity سیستم ذره particle system بسیار قدرتمند است که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد می کند. زبان برنامه نویسی این نرم افزار که MAXscript نام دارد، قابلیت های برنامه را دوچندان می کند.

Mohandes Hassan بازدید : 167 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Photoshop CS6 Essential Training - آموزش فتوشاپ CS6

ادوبی فوتوشاپ (Photoshop، به معنی کارگاه عکاسی) یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود.
در این دوره آموزش فتوشاپ، مدرس Julieanne Kost به شما نشان می دهد که چگونه برای تولید تصاویر با کیفیت بالا در مقدار زمان کوتاه، از ترکیبی از ادوبی فتوشاپ CS6، ابزار پل، و عکس های خام دوربین استفاده کنید.

Mohandes Hassan بازدید : 201 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Photoshop Top Secret Training Course 5 DVD - دوره کامل آموزشی اسرار فتوشاپ

چگونه در فتوشاپ کمربند مشکی بگیریم؟!
مجموعه ی نفیس Photoshop Top Secret همانگونه که از نامش می توان حدس زد مجموعه ای کم نظیر، حرفه ای و محرمانه است که دریچه ای از اسرار و ترفند های ناشناخته  فتوشاپ را پیش روی کاربران قرار می دهد. اکثر کاربران نرم افزار فتوشاپ همیشه دنبال آموزش ها و در واقع یادگیری نکات جدید و ترفندهایی از این نرم افزار در جهت ارتقاء سطح کار و توانائی های خود بوده اند که این امر باعث بوجود آمدن هزاران سایت آموزشی در این زمینه، کتب مختلف آموزش ترفند ها، نکته ها و نیز دوره های آموزشی با هزینه های بالا تحت عناوینی مانند جلوه های ویژه فتوشاپ و ... شده است. این مجموعه گرانبها که شامل بیش از 18 گیگابایت فیلم آموزش است در بردارنده ی آموزش های فوق العاده کاربردی و حرفه ای در زمینه های مختلفی، مانند آموزش ترکیب تصاویر، ساخت پوستر های سینمایی و تبلیغاتی، آموزش های حرفه ای روتوش تصاویر، ایجاد جلوهای ویژه، ساخت افکت های هیجان انگیز و رویایی، کار با متون، گرافیک وب و Digital Painting و موارد دیگری است. که در ادامه تصاویر آنها، به همراه توضیحات اجمالی از هر آموزش قرار داده شده است.

Mohandes Hassan بازدید : 200 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)
دانلود WinRAR v5.01 x86/x64 - نرم افزار فشرده سازی فایل ها

زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
WinRAR محصول شرکت RarLabs یكی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج كند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

Mohandes Hassan بازدید : 165 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Avast! Offline Update 2013-12-28 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.

Mohandes Hassan بازدید : 2965 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار رسانه (تلویزیون) اینترنتی ایران گیت - Irangate IPTV

رسانه (تلویزیون) اینترنتی چیست؟
در روزگار ما رسانه های صوتی و تصویری یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی ها به شمار می روند. همه ما در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رسانه می کنیم.
امروزه با پیشرفت و گسترش شبکه های ارتباطی دیگر لازم نیست فقط و فقط در خانه به برنامه های صوتی و تصویری دلخواه خود دسترسی داشته باشید.
با سرویس رسانه اینترنتی می توانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه های زنده تلویزیونی، ویدئوی و رادیویی مورد علاقه خود را شنیده و تماشا کنید.
رسانه اینترنتی  مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها از جمله Adaptive bit rate switching می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از تماشای تصاویر ویدیویی با کیفیت، بر روی بستر های گوناگون ارتباطی از جمله 3G،WiMAX،ADSL و حتی Edge لذت ببرید.

از آنجایی که این سرویس قابلیت تطبیق با سرعت اینترنت مشترک را دارد، در سرعت های پائین سرویس قطع و یا فریز نخواهد شد و با بالا رفتن سرعت اتصال کیفیت تصویر ایده آل خواهد شد.
یکی از جذاب ترین قابلیت های سرویس رسانه اینترنی امکان پخش جدیدترین و قدیمی ترین فیلم ها و برنامه های ویدئوی خانگی بر اساس علاقه مندی های شماست. فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، کارتون ها و برنامه های ورزشی بخش کوچکی از محتوای رسانه ایی طبقه بندی شده قابل دسترس برای شماست.
با سرویس رسانه اینترتی می توانید علاوه بر دسترسی به پخش زنده شبکه های ملی، به آرشیو ضبط شده این شبکه ها تا یک هفته گذشته و بر اساس جدول پخش برنامه ها (EPG) دسترسی یابید. همچنین با استفاده از قسمت تصاویر درخواستی (Video on Demand) می توانید به آرشیو غنی متعلق به مؤسسه رسانه های تصویری دسترسی داشته باشید. همچنین جهت استفاده از این برنامه نیاز به هیچ گونه نرم افزار جانبی نمی باشد.

Mohandes Hassan بازدید : 151 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه سوم از تصاوير زيبا از مناظر Landscapes Wallpapers Set 03

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc-Help2 با مجموعه سوم از تصاوير زيبا از مناظر Landscapes Wallpapers Set 03 در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . بعد از مدتي تصوير دسکتاپ شما براي شما تکراري ميشود و نياز است که آن را با تصوير زيباتري جايگزين کنيد . سليقه افراد با يکديگر متفاوت است بعضي ها براي عکس دسکتاپ خود ، عکس از طبيعت بعضي ها ماشين ، موتور ، ورزشي ، و … را انتخاب ميکنند.به همين خاطر ما نيز قصد داريم عکس هاي مختلفي را با توجه به سليقه افراد قرار بديم.تصاويري که روي سايت قرار ميگيرند از کيفيت بالاي برخوردار هستند و شما ميتوانيد آن هاي را به عنوان عکس دستکاپ انتخاب کرده و از آن لذت ببريد . شما می توانید مجموعه سوم از تصاوير زيبا از مناظر Landscapes Wallpapers Set 03 رو از وب سایت Pc-Help2 به طور مستقیم دانلود نمائید.

Mohandes Hassan بازدید : 147 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار سفارشی کردن ویندوز 7 و 8 قبل از نصب Win Toolkit v1.4.1.28

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc_Help2 با نرم افزار سفارشی کردن ویندوز 7 و 8 قبل از نصب Win Toolkit v1.4.1.28 در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . Win Toolkit نرم افزاری سبک اما کاربردی برای ویندوز است که قابلیت های بسیاری دارد، از جمله این قابلیت ها می توان به بروز رسانی ویندوز 7 و 8 با آخرین ورژن و تغییرات موجود، مجموعه ای از درایورها، رجیستری، Add-on ها، Gadget ها و بسیاری از ابزارها برای بهینه سازی و استفاده آسان اشاره کرد . شما می توانید نرم افزار سفارشی کردن ویندوز 7 و 8 قبل از نصب Win Toolkit v1.4.1.28 رو از وب سایت Pc-Help2 به طور مستقیم دانلود نمائید.

Mohandes Hassan بازدید : 461 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه کتاب های آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر ICDL

آی سی دی ال (ICDL)، گواهینامه ای است بین المللی که دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با رایانه را دارد. آی سی دی ال دارای دو سطح است و مدرک آن در سراسر جهان اعتبار دارد. یادگیری آی سی دی ال بسیار آسان می باشد و فقط نیاز به شناخت نرم افزاری و سخت افزاری رایانه دارد.

Mohandes Hassan بازدید : 141 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Angry Birds v3.3.1 - بازی پرندگان خشمگین
(92/9/20) تغییرات:

نسخه جدید بر روی سایت قرار گرفت!

بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای بیش از 240 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 160
  • بازدید ماه : 392
  • بازدید سال : 2,323
  • بازدید کلی : 43,997