loading...
رایانه کمک
آخرین ارسال های انجمن
Mohandes Hassan بازدید : 754 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Counter Strike: Global Offensive - بازی گروه ضربت: حمله نهایی

در این CS چیزی مانند Aim Assists یا چیزهای دیگر وجود ندارد. حتی دیگر این موضوع که چه کسی در این بازی از دیگری بهتر بازی می کند هم معنا ندارد. این بازی قرار است یک سرگرمی خالص باشد تا همه بتوانند از آن لذت ببرند. Global Offensive در کنار اینکه برای PC عرضه می شود، قرار است برای کنسول ها نیز راهی بازار شود. اما کسانی که کنسول Xbox داشته اند، با این بازی بیشتر آشنا هستند، چرا که یک نسخه از این سری برای Xbox نیز عرضه شده بود. همین موضوع باعث شده که نسخه Xbox Live این بازی نمایش بهتری از خودش داشته باشد و بازیکنان نیز از آن استقبال بیشتری کنند. کلیت این بازی برای تمام بازیکنان آشنا خواهد بود. دو گروه تروریست و ضد تروریست در بازی حضور دارند که باید با یکدیگر مبارزه کنند. گروه تروریست ها می توانند در مکان های مشخصی بمب گذاری کنند و گروه ضد تروریست هم باید بمب را خنثی کنند. هر گروه اگر در کارشان موفق شوند، پول بدست می آورند و به وسیله آن می توانند برای خود سلاح و مهمات خریداری کنند. از نظر گرافیک، Global Offensive می تواند خودش را به عنوان یکی از بازی های متوسط سبک تیراندازی در این نسل معرفی کند.

Mohandes Hassan بازدید : 205 پنجشنبه 19 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Terrafarmers - بازی مزرعه داری در کهکشان ها

در بازی Terrafarmers می توانید از تکنولوژی های پیشرفته برای احیای بیابان های بی ثمری که در سیاره های دیگر وجود دارند، استفاده کنید.
شما می توانید تنها با چند کلیک ماوس جان تازه ای به حیات وحش سیارات دیگر ببخشید و از موجودات وحشی و شگفت انگیزی که با پرورش گل و گیاه در آن سرزمین ها پدیدار می شوند، مراقبت کنید. گیم پلی هیجان انگیز مدیریت زمان، موجودات جالب، تصاویر خیره کننده و ... تنها برخی از ویژگی های این بازی بشمار می روند.

Mohandes Hassan بازدید : 467 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
دانلود EuroTalk Interactive - Talk More! French - فیلم آموزش زبان فرانسه

در ایران زبان فرانسه بعداز انگلیسی دومین زبان محبوب است. تاریخچه ی زبان فرانسه در ایران به دوران مشروطه بازمی‌گردد. در زمان قاجار بسیاری از رجال سیاسی برای ادامه تحصیل به فرانسه می‌رفتند که از همان زمان بسیاری از واژه‌های فرانسوی ازطریق قوانین حقوقی وارد ایران شد و امروزه نیز در زبان فارسی بسیاری از این کلمات استفاده می‌شود و گاهی این کلمات به قدری در زبان فارسی استفاده شده‌است که بسیاری از افراد نمی‌دانند که این واژگان فرانسوی هستند. از جمله می توان به کلماتی همچون: دوش (حمام)،کروات، مغازه، فامیل، کادو، شوفر، آسانسور، کودتا، رفوزه، پاساژ، ماساژ، مونتاژ، کتلت، املت، توالت، آژانس، اورژانس، مانتو، پالتو، مرسی اشاره کرد.
فیلم های آموزشی یوروTalk Talk More! French زبان فرانسه را از مبتدی ترین سطح آن که شامل آموزش الفبای فرانسه است به شما آموزش می دهد.

Mohandes Hassan بازدید : 453 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
دانلود WeChat - نرم افزار موبایل چت نوشتاری، صوتی و تصویری

(92/10/17) تغییرات:

به روز شدن نسخه اندروید (نسخه 5.1)

WeChat نرم افزاری قدرتمند با بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر دنیا است. تماس صوتی و تصویری رایگان با کیفیت HD، ارتباط شبیه به بی سیم، گفتگوی دو نفره و چند نفره آنلاین، جستجو افراد با روشهای مختلف مکان، تکان دادن گوشی، نام و دفترچه تلفن، QR Code شخصی برای هر فرد و بسیاری دیگر از ویژگی های این برنامه می باشد.

Mohandes Hassan بازدید : 203 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
دانلود TuneUp Utilities 2014 v14.0.1000.221 - نرم افزاری سودمند جهت بهینه سازی ویندوز

Tune Up Utilities نرم افزاری قدرتمند از سری محصولات شركت Tune-Up است، كه در زمینه بهینه سازی ویندوز و افزایش بازدهی آن، طراحی و عرضه شده است. این نرم افزار قادر است با بهینه سازی ویندوز، بازدهی كامپیوتر شما را افزایش داده، مشكلات آن را حل كرده و كمك شایانی به شما در سفارشی سازی ویندوز كند.
Tune-Up Utilities پكیج كاملی از مجموعه نرم افزار های بهینه ساز شامل System Optimization Configuration ،Cleanup و maintenance است كه به شما در افزایش كارایی های سیستم، پاكیزه نگاه داشتن آن و حل مشكلات مختلف كمك می كند.

Mohandes Hassan بازدید : 284 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Enterprise Architect v9.0.0.908 - نرم افزار طراحی نمودارهای UML در فرآیند تولید نرم افزار

Enterprise Architect نرم افزاری مناسب برای تیم های تولید و توسعه نرم افزار است که با پشتیبانی از UML 2.1 و به همراه محیط کاربری ویژوال و کاربر پسند و کارایی فوق العاده بالا، به اجرای فرآیند مدلسازی در مهندسی نرم افزار کمک می کند. علاوه بر این Enterprise Architect از کدهای مهندسی معکوس و استفاده از کد منبع زبان های پرکاربرد مانند C++, C#, Java, Delphi, VB.Net, Visual Basic و PHP برای دستیابی به مدل اولیه توسعه برنامه فعلی نیز پشتیبانی می کند. پشتیبانی از CORBA و همچنین Python، به همراه نحو برجسته، ویرایشگر کد، امکان یکپارچه شدن (integration) با انواع محیط‌ های برنامه نویسی(IDE)، امکان بررسی همزمان کدها و مدل در یک محیط، سرعت عملیات طراحی و کد نویسی را بسیار بالا می‌برد و از جابجایی بین محیط های طراحی و کدنویسی جلوگیری می ‌نماید.

Mohandes Hassan بازدید : 147 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Sony Ericsson PC Companion v2.10.181 - نرم افزار مدیریت گوشی های سونی اریکسون

سونی اریکسون یکی از شرکت های معروف و شناخته شده در سطح جهان در زمینه ساخت گوشی با کیفیت و امکانات است که یکی از رقبای سرسخت نوکیا است این شرکت برای گوشی های جدید خود یک نرم افزار فوق العاده طراحی کرده که به شما امکانات فراوانی برای مدیریت گوشی با استفاده از کامپیوترتان را خواهد داد.
Sony Ericsson PC Companion نرم افزاری است که به عنوان یک پورتال به سونی اریکسون عمل می کند و امکاناتی نظیر مدیریت فایل ها، ارسال اس ام اس، اتصال به اینترنت از طریق گوشی، بکاپ گرفتن، به روز رسانی نرم افزار گوشی موبایل، اتصالات خدمات آنلاین کاربران و پشتیبانی سونی اریکسون و راهنماهای کاربران و ... را برای کاربران خود ارائه می دهد. استفاده از این نرم افزار این امکان را برای کاربران گوش های سونی اریکسون فراهم می کند که بتوانند برنامه های کاربردی که به تازگی در دسترس قرار گرفته اند را دانلود کرده و به نرم افزار های گوشی خود اضافه کنند.

Mohandes Hassan بازدید : 215 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Renegade Ops Collection - بازی عملیات تبادل نظر

Renegade Ops Collection یکی از زیبا ترین بازی های سال در سبک اکشن می باشد که توسط SEGA تولید و بوسیله Avalanche Studios منتشر شده است. شما در این بازی دوربین را از بالا مشاهده می کنید. گیم پلی بازی به این صورت است که شما با استفاده از ماشین های جنگی به صورت تک نفره، دو نفره و آنلاین چند نفره دشمنان خود را نابود کنید. در این بازی تعداد زیادی ماشین وجود دارد که با پیشروی در بازی باید آنها را باز کنید و با استفاده از آنها خطوط دشمنان را شکسته و آنها را نابود کنید. در بخش دو نفره بازی همانند بازی های کلاسیک مانیتور به ۲ قسمت تقسیم می شود و شما می توانید بر روی یک سیستم دو نفره بازی کنید.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 363
  • بازدید سال : 2,294
  • بازدید کلی : 43,968