loading...
رایانه کمک
آخرین ارسال های انجمن
Mohandes Hassan بازدید : 919 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش نصب و پیکربندی شیرپوینت 2013 Share Point به زبان فارسی

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc-Help2 با کتاب آموزش نصب و پیکربندی شیرپوینت 2013 Share Point به زبان فارسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . شرپوینت (SharePoint) یکی از محصولات شرکت مایکروسافت است که به عنوان یک درگاه اطلاعاتی سازمان (پُرتال) تحت وب کامل و جامع با قابلیت مدیریت اسناد، مدیریت و سفارشی‌سازی داده‌ها و قابلیت تعریف و مدیریت سایت‌های نامحدود ایجاد شده‌است . در کتاب حاضر که وب سایت کد سیتی برای شما دوستان تهیه کرده است شما بیشتر با آموزش نصب و پیکربندی SharePoint 2013 آشنا خواهید شد . شما می توانید کتاب آموزش نصب و پیکربندی شیرپوینت 2013 Share Point به زبان فارسی رو از وب سایت Pc-Help2 به طور مستقیم دانلود نمائید .

Mohandes Hassan بازدید : 224 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.

نکات:
2- پس از دریافت فایل و خارج کردن آن از حالت فشرده تنها کافیست آن را اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به صورت آفلاین به روز شود.
3- این فایل فقط بر روی نسخه Enterprise کار می کند و محصولات دیگر این شرکت را به روز نمی کند.
4- نام دیگر این فایل McAfee Virus SuperDAT Definitions Update است.
5- از شهریور ماه 89 سایت FTP نیز برای ایرانی ها مسدود شد و امکان دریافت فایل آپدیت به هیچ وجه برای IP های ایرانی ممکن نیست.

Mohandes Hassan بازدید : 209 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

سلام به همه دوستان عزیز...

شاید بیشتر شما در نصب ویندوز xp دغدغه یا مشکلاتی داشته باشید یا نه اصلا مبخواهید آن را یاد بگیرید ، در این پست هم فایل pdf و هم کلیپ تصویری نصب ویندوز را براتون قرار دادم که میتوانید دانلود نمائید....ایشالا که مفید باشه...

 


دانلود در ادامه مطلب ....

Mohandes Hassan بازدید : 139 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

به بیانی ساده می توان گفت : کامپیوتر در حالت اولیه از سخت افزار شامل ، رم، مادربورد، هارد، کارت گرافیک، مانیتور، موس، کیبورد و ... تشکیل شده است . حال این سخت افزار به خودی خود برای ما هیچ گونه سودی ندارد و نمی تواند کارها و عملیات درخواستی ما را احرا کند. در نتیجه ما نیاز به رابطی داریم که زبان ما را برای سخت افزار کامپیوتر ترجمه کند و با استفاده از این سخت افزار اعمال درخواستی را انجام دهد و نتایج را به زبان ما به ما نشان دهد. برای این کار نیاز به ویندوز داریم، پس ویندوز یک رابط بین ما و سخت افزار کامپیوتر ایت و در عین حال مجری انجام کارها با همکاری سخت افزار است.
در هر صورت برای استفاده از کامپیوتر ناگزیر هستیم که ویندوز را روی سیستم خود داشته باشیم. البته ویندوز به خودی خود ابزار های کاربردی زیادی ندارد ولی بستر مناسبی برای نصب نرم افزار های فراوانی است که برای مقاصد مختلف ساخته شده اند. پس ما می توانیم با استفاده از ویندوز، نرم افزار های کاربردی که لازم داریم را روی سیستم نصب و از آنها استفاده کنیم.
ویندوز انواع مختلفی دارد: ویندوز 98 ، ویندوز 2000 ، ویندوز xp ، ویندوز 7 و اخیرا هم که ویندوز 8 منتشر سده است.
ویندوزها ساخت شرکت مایکروسافت هستند و هر چه به جلو می رویم کارایی بهتر و کار با آنها آسان می شود ولی نیاز به سخت افزار قوی تری دارد.
البته سیستم عامل های دیگری مانند لینوکس نیز می توانند کار ویندوز را انجام دهند. البته نرم افزار های ساخته شده برای ویندوز در لینوکس کاربرد ندارند و باید نرم افزار های مخصوص لینوکس روی آن نصب شود.

Mohandes Hassan بازدید : 251 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

 

قبل از هر چیز اجازه دهید تعریفی از نرم افزار و سخت افزار داشته باشیم. در کل کامپیوتر شما از دو بخش اصلی تشکیل شده است، سخت افزار و نرم افزار! سخت افزار شامل هر قطعه کامپیوتری مانند ماوس کیبورد ، مانیتور و ... می باشد که می توان آن را مستقیما لمس نمود و نرم افزارها غیر قابل لمس بوده و در حافظه کامپیوتر شما اجرا می شوند مانند آهنگی که در برنامه مدیا پلیر اجرا می کنید ( مدیا پلیر یک نرم افزار از نوع مولتی مدیا است ) و یا ویندوز ایکس پی یا ویندوز 7 که استفاده می کنید یک نوع نرم افزار از نوع سیستم عامل است. یعنی به طور ساده تر هرچیز قابل لمس در ارتباط با کامپیوتر جزء سخت افزار بشمار می رود و هرچیز غیر قابل لمس نرم افزار به شمار می رود. نرم افزار را می توان به نوعی ( تعریف شخصی ) روح سخت افزار و کامپیوتر نامید چراکه سخت افزارها بدون نرم افزار تقریبا غیر قابل استفاده هستند. یعنی نرم افزار پل رابط شما با سخت افزار است و امکان بهره مندی کامل از سخت افزار را فراهم می کند.

حال که دید کلی نصبت به نرم افزار و سخت افزار پیدا کردید مطلب را با تعریف کاملتری از نرم افزار دنبال می کنیم.

Mohandes Hassan بازدید : 209 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (1)

رایانه یا کامپیوتر دستگاهی است که برای پردازش اطلاعات تحت یک روال معین استفاده می شود.

● واژه کامپیوتر

مدتی در فارسی به کامپیوتر «مغز الکترونیکی» می گفتند. بعد از ورود این دستگاه به ایران در اوایل دهه ۱۳۴۰ نام کامپیوتر به کار رفت. واژه رایانه در دو دهه اخیر رایج شده و به تدریج جای کامپیوتر را می گیرد. واژه رایانه پارسی است و از فعل پارسی رایاندن به معنی سامان دادن و مرتب کردن آمده. معنی واژگانی رایانه می شود ابزار دسته بندی و ساماندهی.

در زبان انگلیسی طی سالیان متمادی واژه های هم ارزش بسیاری برای این واژه بکار می رفته، و کلمات دیگری نیز وجود داشته اند که از آنها به عنوان کامپیوتر یاد می شود اما معانی متفاوتی را در خود داشته اند. یف شاعرانه تری بکار می رود، tölva که واژه ایست مرکب و به معنای «زن پیشگوی شمارشگر!» می باشد. در چینی رایانه dian nao یا «مغز برقی» خوانده می شود. در انگلیسی واژه ها و تعابیر گوناگونی استفاده می شود، به عنوان مثال دستگاه داده پرداز یا data processing machine

● تعریف ها

با تعریف های بالا می توان به همهٔ ماشین های مکانیکی محاسبه مانند خط کش محاسبه و یا چرتکه نیز به همان صورت که برای ماشین های امروزی به کار می رود، رایانه گفت. البته عبارات و واژه های بهتری نیز می تواند توصیف فعالیت های این ماشین ها باشند، واژه هایی مانند: داده پرداز، سامانه های پردازش اطلاعات و همچنین کنترل گر.

هنگامی که رایانه های امروزی را درنظر می گیریم، اغلب ویژگی درخور نگرشی می توانند تمامی ویژگی که در سایر دستگاهها پردازشی که اختراع می شوند تقلید نمایند (به هر حال یقینا با سرعت پایین تر). گهگاه، این آستانه قابلیت یک محک سودمند برای شناسایی «رایانه های همه کاره» از ابزارهای با کارایی ویژه قدیمی می باشد. این تعریف «همه کاره» می تواند بصورت رسمی در این تعریف که یک ماشین معین باید بتواند رفتارهای ماشین تورینگ (Turing machine) را تقلید نماید، بکار گرفته شود. ماشینهایی که این نیازمندی را تأمین کرده باشند به عنوان تورینگ کامل (Turing-complete) خطاب می شوند. تا هنگامی که بصورت فیزیکی تأمین فضای ذخیره نامتناهی و احتمال zero crashing وجود نداشته باشد لفظ تورینگ کامل بصورت آسان گیرانه ای به ماشین با ظرفیت ذخیره سازی بالا (نامتناهی) و با قابلیت اطمینان واقعی، گفته می شود. نخستین سری از این ماشینها در سال ۱۹۴۱ بوجود آمد: Z۳ ساخت کونراد زوسه (Konrad Zuse)که توسط برنامه کنترل می شد(اما ویژگی تورینگ کامل آن در سال ۱۹۹۸ به آن داده شد.). ماشین های دیگری نیز بصورت آشفته و با عجله در سراسر دنیا توسعه یافتند. برای اطلاعات بیشتر به تاریخچه رایانه نگاه کنید.

Mohandes Hassan بازدید : 170 شنبه 07 دی 1392 نظرات (0)

با استعانت از درگاه خداوند تبارک و تعالی وب سایت Pc-Help2 از امروز شنبه مورخ 92/10/7 شروع بکار مینماید..

امیدواریم بتوانیم اطلاع رسانی و تعامل بیشتر و بهتر با شما عزیزان داشته باشیم، در این وب سایت با کلیه مقالات و مسائل نرم افزاری و سخت افزاری
رایانه آشنا خواهید شد و همچنین میتوانید سوالات و مشکلات رایانه خود را مطرح نموده تا به آن پاسخگویی شود و همچنین سعی داریم بهترین نرم افزارهای کاربردی را جهت دانلود و خریداری در دسترس شما دوستان عزیز قرار بدهیم....
امیدواریم که بتوانیم گام کوچکی در راستای ارتقا سطح علمی و استفاده بهتر شما دوستان از رایانه برداشته باشیم.
صمیمانه از شما تقاضا داریم پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق بخش تماس با ما برای ما ارسال نمایید.
باتشکر
مدیریت وبسایت

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 170
  • بازدید ماه : 402
  • بازدید سال : 2,333
  • بازدید کلی : 44,007