loading...
رایانه کمک
آخرین ارسال های انجمن
Mohandes Hassan بازدید : 165 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Avast! Offline Update 2013-12-28 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.

Mohandes Hassan بازدید : 2965 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)
دانلود نرم افزار رسانه (تلویزیون) اینترنتی ایران گیت - Irangate IPTV

رسانه (تلویزیون) اینترنتی چیست؟
در روزگار ما رسانه های صوتی و تصویری یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی ها به شمار می روند. همه ما در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رسانه می کنیم.
امروزه با پیشرفت و گسترش شبکه های ارتباطی دیگر لازم نیست فقط و فقط در خانه به برنامه های صوتی و تصویری دلخواه خود دسترسی داشته باشید.
با سرویس رسانه اینترنتی می توانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه های زنده تلویزیونی، ویدئوی و رادیویی مورد علاقه خود را شنیده و تماشا کنید.
رسانه اینترنتی  مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها از جمله Adaptive bit rate switching می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از تماشای تصاویر ویدیویی با کیفیت، بر روی بستر های گوناگون ارتباطی از جمله 3G،WiMAX،ADSL و حتی Edge لذت ببرید.

از آنجایی که این سرویس قابلیت تطبیق با سرعت اینترنت مشترک را دارد، در سرعت های پائین سرویس قطع و یا فریز نخواهد شد و با بالا رفتن سرعت اتصال کیفیت تصویر ایده آل خواهد شد.
یکی از جذاب ترین قابلیت های سرویس رسانه اینترنی امکان پخش جدیدترین و قدیمی ترین فیلم ها و برنامه های ویدئوی خانگی بر اساس علاقه مندی های شماست. فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی، کارتون ها و برنامه های ورزشی بخش کوچکی از محتوای رسانه ایی طبقه بندی شده قابل دسترس برای شماست.
با سرویس رسانه اینترتی می توانید علاوه بر دسترسی به پخش زنده شبکه های ملی، به آرشیو ضبط شده این شبکه ها تا یک هفته گذشته و بر اساس جدول پخش برنامه ها (EPG) دسترسی یابید. همچنین با استفاده از قسمت تصاویر درخواستی (Video on Demand) می توانید به آرشیو غنی متعلق به مؤسسه رسانه های تصویری دسترسی داشته باشید. همچنین جهت استفاده از این برنامه نیاز به هیچ گونه نرم افزار جانبی نمی باشد.

Mohandes Hassan بازدید : 151 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه سوم از تصاوير زيبا از مناظر Landscapes Wallpapers Set 03

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc-Help2 با مجموعه سوم از تصاوير زيبا از مناظر Landscapes Wallpapers Set 03 در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . بعد از مدتي تصوير دسکتاپ شما براي شما تکراري ميشود و نياز است که آن را با تصوير زيباتري جايگزين کنيد . سليقه افراد با يکديگر متفاوت است بعضي ها براي عکس دسکتاپ خود ، عکس از طبيعت بعضي ها ماشين ، موتور ، ورزشي ، و … را انتخاب ميکنند.به همين خاطر ما نيز قصد داريم عکس هاي مختلفي را با توجه به سليقه افراد قرار بديم.تصاويري که روي سايت قرار ميگيرند از کيفيت بالاي برخوردار هستند و شما ميتوانيد آن هاي را به عنوان عکس دستکاپ انتخاب کرده و از آن لذت ببريد . شما می توانید مجموعه سوم از تصاوير زيبا از مناظر Landscapes Wallpapers Set 03 رو از وب سایت Pc-Help2 به طور مستقیم دانلود نمائید.

Mohandes Hassan بازدید : 147 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار سفارشی کردن ویندوز 7 و 8 قبل از نصب Win Toolkit v1.4.1.28

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc_Help2 با نرم افزار سفارشی کردن ویندوز 7 و 8 قبل از نصب Win Toolkit v1.4.1.28 در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . Win Toolkit نرم افزاری سبک اما کاربردی برای ویندوز است که قابلیت های بسیاری دارد، از جمله این قابلیت ها می توان به بروز رسانی ویندوز 7 و 8 با آخرین ورژن و تغییرات موجود، مجموعه ای از درایورها، رجیستری، Add-on ها، Gadget ها و بسیاری از ابزارها برای بهینه سازی و استفاده آسان اشاره کرد . شما می توانید نرم افزار سفارشی کردن ویندوز 7 و 8 قبل از نصب Win Toolkit v1.4.1.28 رو از وب سایت Pc-Help2 به طور مستقیم دانلود نمائید.

Mohandes Hassan بازدید : 461 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
دانلود مجموعه کتاب های آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر ICDL

آی سی دی ال (ICDL)، گواهینامه ای است بین المللی که دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با رایانه را دارد. آی سی دی ال دارای دو سطح است و مدرک آن در سراسر جهان اعتبار دارد. یادگیری آی سی دی ال بسیار آسان می باشد و فقط نیاز به شناخت نرم افزاری و سخت افزاری رایانه دارد.

Mohandes Hassan بازدید : 141 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Angry Birds v3.3.1 - بازی پرندگان خشمگین
(92/9/20) تغییرات:

نسخه جدید بر روی سایت قرار گرفت!

بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای بیش از 240 مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 397
  • بازدید سال : 2,328
  • بازدید کلی : 44,002