loading...
رایانه کمک
آخرین ارسال های انجمن
Mohandes Hassan بازدید : 138 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Adobe Flash Player v11.9.900.170 x86/x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

Mohandes Hassan بازدید : 165 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Mozilla Firefox v26.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

Mohandes Hassan بازدید : 221 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)
دانلود Microsoft Security Essentials v4.4.304.0 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت

یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکرسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.
نرم افزار Microsoft Security Essentials که به تازگی نسخه 1 آن ارائه شده است هرچند بسیار ساده و اولیه به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد، اول این که این نرم افزار امنیتی به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم بسیار پائین تر از نرم افزارهای مشابه می باشد. نسخه های مختلفی برای آن قرار داده شده است تا کاربران سیستم عامل های مختلف هریک بسته به نیاز خود از این ابزار امنیتی بهره مند شوند. Microsoft Security Essentials قادر است تا با به روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها، جاسوس افزارها و انواع فایل های مخرب را شناسایی کرده و آنها را نابود سازد.

این ابزار همان طور که حجم پائینی دارد به تناسب باعث خواهد شد تا هیچ گونه کاهشی در کارآیی سیستم مشاهده نشود. بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها برای جست و جو و یافتن فایل های مخرب از جمله امکانات و خصوصیات این نرم افزار محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای محیط کاربری فوق العاده آسانی می باشد.

Mohandes Hassan بازدید : 167 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب خود آموز طراحی و ساخت پوسته وردپرس به زبان فارسی

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc-Help2 با کتاب خود آموز طراحی و ساخت پوسته وردپرس به زبان فارسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . با توجه به کمبود مطالب و مرجع کامل در مورد طراحی پوسته های استاندارد وردپرس در وب فارسی , تصمیم گرفتیم تا این کتاب آموزشی رو در اختیار شما دوستان قرار داده تا با بهره گیری از آن بتوانید پوسته های حرفه ای و در عین حال استاندارد برای وردپرس طراحی کنید . این کتاب مناسب افرادی است که آشنایی خوبی با مباحث طراحی وب داشته و قصد دارند وارد دنیای طراحی پوسته برای سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس شوند . در این کتاب آموزشی یازده درس مختلف خواهیم داشت و هدف یادگیری روش ساخت پوسته های غنی و به روز برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس است . به تمامی نکاتی که برای تبدیل شدن شما به یک توسعه دهنده ی پوسته های وردپرس نیاز باشد در این کتاب قدم به قدم و از ابتدا خواهیم پرداخت . شما می دانلود کتاب خود آموز طراحی و ساخت پوسته وردپرس به زبان فارسی رو از وب سایت Pc-Help2 به طور مستقیم دانلود نمائید.

Mohandes Hassan بازدید : 185 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش طراحی سایت با HTML5 & CSS3 استاندارد روز به زبان انگلیسی

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc_help2 با کتاب آموزش طراحی سایت با HTML5 & CSS3 به زبان انگلیسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . در این کتاب با تکنیک ها و اصول استاندارد زبان HTML و CSS به طور کامل آشنا خواهید شد . این کتاب منبع بسیار مفیدی برای علاقه مندان به طراحی سایت و فراگیری تکنیک های جدید روز می باشد . نویسنده این کتاب آقای Brain Hogan می باشد که در 272 صفحه این منبع مفید رو برای علاقه مندان تهیه کرده است . زبان این کتاب نیز انگلیسیست اما به طور کامل شیوا و با بیانی ساده توضیح داده شده است . شما می توانید کتاب آموزش طراحی سایت با HTML5 & CSS3 به زبان انگلیسی رو از وب سایت Pc_help2 به طور مستقیم دانلود نمائید.

Mohandes Hassan بازدید : 148 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

دانلود کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc-Help2 با کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید نوشته مهرداد جاویدی و شهرام رامشت ، با ارائه توضیحات کامل به همراه تصاویر مربوطه ، به شما برنامه نویسی اندروید را از صفر آموزش میدهد . نرم افزارهای جانبی اندرویدی با استفاده از زبان جاوا نوشته می‌شوند و برای ارتباط با لایه‌های زیرین سیستم عامل می‌توانند از کتابخانه‌های جاوایی اندروید استفاده کنند.برای برنامه نویسی اندروید،فقط نیاز به یک کامپیوتر دارید که برنامه SDK و یک ایمولاتور موبایل را بر روی آن نصب کنید و کار را شروع کنید . شما می توانید کتاب آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید به زبان فارسی رو از وب سایتPc-Help 2  به طور مستقیم دانلود نمائید.

Mohandes Hassan بازدید : 521 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

 


با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc-Help2 با کتاب آموزش مجازی سازی VMware WorkStation 10 به زبان فارسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . VMware نرم افزار قدرتمند ماشین مجازی، طراحی شده برای توسعه دهندگان نرم افزارها و مدیران سیستم و كسانی است كه می خواهند در ساختار نرم افزاری شان تغییرات اساسی بدهند، نرم افزار تست كنند و خلاصه هر كاری كه فكرش را بكنید . این نرم افزار با هزاران کاربر در سرار جهان کارایی را در آفریدن نرم افزار ها بهبود می بخشد , هزینه ها را کاهش می دهد , نرمش و انعطاف پذیری را بالا می برد و راه امن تری برای پاسخ گرفتن از برنامه ها را در دسترس ما می گذارد . VMware جز ساده کردن پردازش می تواند گسترش , تست نرم افزار و شتاب دادن به گسترش برنامه های کاربردی , سازگاری برنامه های کاربردی و پیاده سازی عملی فرستادن از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر را بیمه کند و توانایی آزمایش این که آیا این جابجایی و جایگزینی سیستم عامل , زیانی برای شبکه یا دیگر نرم افزار های کاربردی در حال کار دارد یا خیر را نمایان می سازد . شما می توانید کتاب آموزش مجازی سازی VMware WorkStation 10 به زبان فارسی رو از وب سایت Pc-Help2 به طور مستقیم دانلود نمائید .

Mohandes Hassan بازدید : 1355 دوشنبه 09 دی 1392 نظرات (0)

 

 

با سلام خدمت شما دوستان گرامی . در این پست از وب سایت Pc-Help2 با کتاب آموزش نرم افزار SCCM 2012 به زبان فارسی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود . SCCM 2012 يک ابزار قدرتمند براي کاهش هزينه ها با ارائه مديريت موثر بر روی کلاينت هاست. مهمترین هدف از ارائه این ابزارها مدیریت متمرکز شبکه های کامپیوتری در هر سطح و اندازه ای می باشد. با استفاده از این سرویس ها شما می توانید مدیریت کاملا متمرکز و قابل انعطافی بر روی ساختار کامپیوتری خود داشته باشید. به راحتی می توانید سرورها و کلاینت های خود را مدیریت کنید. گسترش سرویس های مبتنی Cloud این ابزار ها بهترین تجربه را در مدیریت به شما خواهند داد. بوسیله این سرویس ها شما می توانید مرکز داده خود را به صورت کامل مدیریت و نگهداری کنید. شما می توانید مدیریت و امنیت کاربران خود را تامین کنید . شما می توانید کتاب آموزش نرم افزار SCCM 2012 به زبان فارسی رو از وب سایت Pc-Help2 دانلود نمائید .

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 213
  • بازدید ماه : 445
  • بازدید سال : 2,376
  • بازدید کلی : 44,050